free tracking
Fjernsupport



Upload



Download

Tid til opgradering? Gi' dine dokumentprocesser, printinfrastruktur og driftaftale et eftersyn. Der kunne være penge at spare!

Teknisk support - Xerox hardware


For kunder uden Managed Print Service (MPS) aftale

Har du behov for teknisk service/support - eller ønsker du at bestille toner eller andre forbrugsstoffer, kan du enten:

Ringe på 70 10 72 88 (8.00-16.00)

eller Bestille on-line (du kan selv oprette et login)

OBS! Før du rekvirerer et service kald, skal du have oplysninger om maskinens serienummer samt tællerstand til rådighed. Du vil ved kontakt blive bedt om at oplyse fejlkoden eller beskrive fejlen.

For kunder med Managed Print Service (MPS) aftale

Har du en Managed Print Service (MPS) aftale, vil der automatisk blive bestilt toner/forbrugsstoffer når der resterer 20-25% af levetiden. Ligeledes foretages der forebyggende service hvor Xerox service tekniker rekvireres automatisk. Ved manuel rekvirering af service tekniker eller bestilling af toner/forbrugsstoffer, kan du enten:

Ringe på 70 12 84 99 (8.30-18.00)

eller Bestille via Fleet Management portalen

OBS! Før du rekvirerer et service kald, skal du have oplysninger om maskinens serienummer til rådighed. Du vil ved kontakt blive bedt om at oplyse fejlkoden eller beskrive fejlen.